معرفی فیلم کلاسیک
نوشته شده توسط : shakiba

بعلاوه، یک کوسه غول پیکر بسیار دوست داشتنی دارد که مردم را می خورد. در فیلمی که از دمیدن شخصیت‌هایش در تکه‌های خیس اسپندکس لذت بی‌پایانی می‌برد، گان می‌داند که کشیدن ریسمان‌های قلب به اندازه پاشیدن آن‌ها در صفحه نمایش مؤثر است. کسب درآمد از کتاب صوتی

 Riki-Oh: The Story of Ricky (1991)

فیلم

کارگردان: Lam Ngai Kai

بازیگران: فن سیوونگ، فن می شنگ، هو کا کوی

ما این فستیوال دیوانه‌وار هنگ‌کنگ را دیده‌ایم که مانند نسخه اولیه پیتر جکسون از Scum روی صحنه می‌رود، اما کنار می‌رویم و به بزرگ‌ترین طرفدار فیلم، ادگار رایت، اجازه می‌دهیم که شما را پایین بیاورد.

ادگار رایت می گوید:

بسیاری از فیلم‌های شرقی این جنبه «هر چیزی را امتحان کن» دارند. ترکیبی از کمدی، عاشقانه، اکشن و ترسناک. Riki-Oh باورنکردنی است، این فیلم زندان فوق خشونت آمیز آینده نگر است. این در هنگ کنگ ساخته شده است، اما یک اقتباس از کتاب مصور مانگا است. شاید کیفیت واقعی آن قابل بحث باشد، اما فقط یک فیلم عالی است. این فقط حیرت آور است، به طرز مضحکی خشن. اگر امروز آن را درست می کردند، شاید می توانستند برخی از جلوه های بصری را کمی بهتر نشان دهند، اما من فقط آن را دوست دارم. من آن را به بازیگران و عوامل اسکات پیلگریم نشان دادم و آن را با تماشاگران اکران کردم و آنها همیشه به دنبال آن هستند. من از این نکته گذشته ام که فکر کنم این یک فیلم خیلی بد است، خوب است، فقط در احمقانه و عبوس بودنش بسیار سرگرم کننده است. من این نظریه را دارم که تنها فیلم های بد، فیلم های کسل کننده هستند. و Riki-Oh کسل کننده نیست. این بسیار، بسیار پر حادثه است!نکات آموزش زبان جدید

 




:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: